ronaldkathrin.reismee.nl

Chiang Mai

Reacties

Reacties

Hundesippe

Schönes Foto von euch Beiden!

Moniek

Leuk :D

Tina

Sehr schöne bilder

Leo

Leuke foto! Scheermesjes op?

Tineke Goemans-vd Heide

Beste Ronald en katrhyn. Via Edith ben ik op jullie site gekomen. Jullie kennen mij niet maar ik ben een nicht van Joke, Ronald zn moeder. Zijn oma en mijn vader, koos vd Heide waren broer en zus. En Joke zag ik natuurlijk wel als we eens in groningen waren(wij woonden in velsen. NH), De laatste keer dat ik je moeder zag was op de crematie van tante Jantje. Ik heb helaas geen emailadres van haar . Dus misschien kun jij haar vanuit je vakantieadres eens de groeten doen? Ik vind het wel leuk en grappig om op deze manier iets te zien van een achterneef en zn vriendin.(lang leve internet) Jullie maken een fantastische reis. Zelf ben ik een paar jaar geleden ook in Thailand geweest en heb ook op de olifant gezeten en de bridge over de river kwai bezocht. Mooi land, lieve mensen Heel indrukwekkende reis en heel veel gezien. Ik hoop dat jullie een geweldige tijd zullen hebben en veel zullen genieten van elkaar. Af en toe zal ik jullie site nogeens bezoeken en stilletjes meegenieten.
Hartelijke groeten van Tineke Goemans-vdHeide

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!